U W A G A ! ! !
W związku z włączeniem powiatu mieleckiego do tzw. „czerwonej strefy” na skutek trwającej epidemii SARS-CoV-2 informujemy o następujących zasadach dotyczących funkcjonowania Sądu Rejonowego w Mielcu w zakresie obsługi interesantów:
- Zasadą jest TELEFONICZNA obsługa interesantów przez Biuro Obsługi Interesanta (również Wydziału Ksiąg Wieczystych).
Jeżeli z rozmowy wynika, iż interesant musi zgłosić się osobiście w celu załatwienia sprawy, pracownik BOI umawia go na konkretny dzień i godzinę. - Bezpośrednia obsługa interesantów w kasie Sądu zostaje wstrzymana do odwołania.
Wszelkich wpłat należy dokonywać przelewem bankowym lub przekazem pocztowym na rachunki bankowe widniejące na stronie BIP Sądu Rejonowego w Mielcu. - Przeglądanie akt (również dokumentów w Wydziale Ksiąg Wieczystych) możliwe jest wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu daty i godziny, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
- Do budynku Sądu Rejonowego w Mielcu mogą wejść jedynie osoby wezwane/zawiadomione do udziału w rozprawie/posiedzeniu jawnym, lub też umówione w konkretnym celu (patrz. punkt 1 i 3).
- Osoby wchodzące do budynku Sądu obowiązuje bezwzględny nakaz:
- posiadanie założonej osłony na usta i nos,
- dokonania pomiaru temperatury,
- dezynfekcji rąk,
- zachowania minimum 2-metrowych odległości pomiędzy osobami
- przebywania w wyznaczonych strefach przy salach rozpraw.