Kierownik Oddziału Administracyjnego – Justyna Maroń
Dane kontaktowe:
Oddział Administracyjny:
pok. nr 109
tel./fax 17 – 582-04-74
e- mail: administracja@mielec.sr.gov.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8:00 - 16:00
wtorek - piątek 7:30 - 15:30
W ramach Oddziału Administracyjnego działają:
Administrator Systemu Informatycznego
Oddział Administracyjny podlega bezpośrednio Prezesowi Sądu. Pracą oddziału administracyjnego kieruje Kierownik, który podlega bezpośrednio Prezesowi Sądu.
Do zakresu działania Oddziału Administracyjnego w Sądzie Rejonowym w Mielcu
należy w szczególności:
- prowadzenie sekretariatu Prezesa Sądu;
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników Sądu, z wyłączeniem pracowników dla których sprawy kadrowe prowadzi Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu,
- terminowe zgłaszanie pracowników i ich członków rodzin oraz wprowadzenie zmian i wyrejestrowywanie w systemie ubezpieczeń społecznych w programie Płatnik;
- prowadzenie spraw związanych z ławnikami, kuratorami społecznymi,;
- nadzór nad działalnością Biura Podawczego, Punktu Obsługi Interesanta i Czytelni Akt;
- prowadzenie biblioteki sądowej i ewidencji depozytów,
- prowadzenie rejestru delegacji służbowych;
- prowadzenie spraw związanych z obrotem prawnym z zagranicą;
- nadzór nad Archiwum Zakładowym;
- prowadzenie spraw organizacyjnych Sądu, usprawnień techniki pracy sekretariatów,
- dbałość o podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników Sądu,
- sporządzanie jednostkowych sprawozdań statystycznych o ewidencji spraw, wydanych orzeczeniach i przestępczości, jak również sprawozdań dla potrzeb GUS oraz innych sprawozdań statystycznych zleconych przez jednostki nadrzędne;
- prowadzenie spraw obronnych i Kancelarii Tajnej .