Czytelnia Akt to wyodrębnione pomieszczenie, w którym osoby uprawnione do wglądu do akt toczących się postępowań sądowych mają możliwość zapoznania
się z wszelką dokumentacją zgromadzoną w aktach danej sprawy. Uprawnieni interesanci mają swobodny dostęp do akt, mogą zapoznać się z dokumentacją w ciszy i spokoju.
Dane kontaktowe:
Czytelnia akt - 39-300 Mielec, ul. Kościuszki 15
pok. nr 2
tel. (17) 582-04-05
e-mail: czytelnia@mielec.sr.gov.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek 08:30 - 17:30
wtorek - piątek 8:00 - 15:00
W celu ochrony zdrowia i życia pracowników Sądu oraz osób przebywających w budynku Sądu w związku z rozpowszechnianiem się na terenie kraju wirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę COVID-19 na Czytelni Akt obowiązują następujące zasady:
Przeglądanie akt będzie możliwe wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu daty i godziny, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
Na Czytelni Akt w jednym czasie przybywać może jeden czytający.
Czas jednorazowego wglądu do akt zostaje ograniczony do 1 godziny, chyba że obszerność materiału dowodowego, wskazana w trakcie umawiania terminu przeglądania akt wymaga dłuższego czasu.
Regulamin Biura Obsługi Interesanta oraz Czytelni Akt Sądu Rejonowego w Mielcu Wzory formularzy